Obchodní podmínky pro vzdělávací akce
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi objednavateli (též objednateli) nebo účastníky vzdělávacích akcí a společnost Bioethics Consulting jako jejich pořadatelem.
1. Základní údaje o společnosti
- Bioethics Consulting, s.r.o., se sídlem Plachty 515/12, Nový Lískovec, 634 00 Brno
- IČO: 21031517, DIČ: CZ21031517
- zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 137083 (dále jen “společnost Bioethics Consulting“)
2. Vymezení pojmů
- Objednavatel = zájemce o účast na pořádané vzdělávací akci nebo zájemce o realizaci vzdělávací akce podle vlastních požadavků
- Účastník = osoba, která se přímo účastní vzdělávací akce
- Vzdělávací akce = přednáška, seminář, webinář, jednodenní nebo vícedenní vzdělávací kurs, dlouhodobý vzdělávací kurs, symposium, konference, e-learningový program nebo kurs, další možné typy prezenčních nebo distančních vzdělávacích programů
- Otevřená vzdělávací akce = vzdělávací akce pořádaná v předem stanoveném termínu, na kterou se individuálně přihlašují jednotliví zájemci zasíláním přihlášek společnosti Bioethics Consulting
- Uzavřená vzdělávací akce = vzdělávací akce realizovaná podle vlastních požadavků objednavatele; na tuto akci není možné se individuálně přihlašovat
- Objednávka = písemná nebo elektronická objednávka realizace vzdělávací akce podle zadání objednavatele nebo přihláška účastníka na vzdělávací akci v písemné nebo elektronické podobě
3. Objednání účasti na otevřené vzdělávací akci
- V případě zájmu o účast na konkrétní otevřené vzdělávací akci objednavatel vyplní objednávkový formulář (přihlášku) na webových stránkách společnosti Bioethics Consulting a odešle ho kliknutím na tlačítko “Odeslat” na konci formuláře.
- Objednavatel nese plnou odpovědnost za správnost a úplnost vyplněných údajů. V případě neúplných kontaktních údajů nemůže být objednávka dále zpracována.
- Odesláním formuláře (přihlášky) objednavatel potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
- Odesláním formuláře (přihlášky) objednavatel potvrzuje, že se zpracováním osobních údajů společností Bioethics Consulting za účelem zpracování objednávky, organizace vzdělávacího kursu a vystavení certifikátu o účasti.
- Jednotlivé objednávky (přihlášky) společnost Bioethics Consulting eviduje v pořadí, v jakém byly doručeny.
4. Platební podmínky pro účast na otevřené vzdělávací akci
- Na základě doručené objednávky (přihlášky) zašle společnost Bioethics Consulting objednavateli potvrzení o zaevidování přihlášky a fakturu pro úhradu účastnického poplatku spolu s těmito obchodními podmínkami.
- Účastnický poplatek musí objednavatel uhradit na základě vystavené faktury.
- Objednavatel odpovídá za správné uvedení variabilního symbolu, který slouží k identifikaci platby.
- Splatnost faktury je stanovena na 10 kalendářních dnů; tato splatnost však může být zkrácena v případě, že mezi zasláním objednávky (přihlášky) a termínem konání otevřené vzdělávací akce je rozdíl menší než 10 kalendářních dnů.
- Rozhodujícím okamžikem pro přijetí platby je den připsání fakturované částky na bankovní účet společnosti Bioethics Consulting.
- Společnost Bioethics Consulting má právo v případě nízkého počtu přihlášených účastníků zrušit konání otevřené vzdělávací akce.
- V případě zrušení akce kvůli nízkému počtu přihlášených účastníků nabídne společnost Bioethics Consulting objednavateli možnost účasti na jiné otevřené vzdělávací akci nebo vrátí objednavateli účastnický poplatek v plné výši.
- Objednavatel nebo účastník otevřené vzdělávací akce má možnost odstoupit od smlouvy a zrušit svoji účast na vzdělávací akci nejpozději do 10 pracovních dnů před datem konání této akce. V takovém případě vzniká objednavateli nebo účastníkovi nárok na bezplatné stornování objednávky a vrácení účastnického poplatku v plné výši, pokud už byl uhrazen.
- V případě odstoupení od smlouvy a zrušení své účasti na otevřené vzdělávací akci v časovém rozmezí 9 až 5 pracovních dnů před datem konání této akce bude objednavateli nebo účastníkovi vrácen účastnický poplatek snížený o stornopoplatek ve výši 50 % z ceny účasti na příslušné vzdělávací akci.
- V případě odstoupení od smlouvy a zrušení své účasti na otevřené vzdělávací akci v časovém rozmezí 4 nebo méně pracovních dnů před datem konání této akce činí stornopoplatek 100 % z ceny účasti na příslušné vzdělávací akci.
- Objednavatel nebo účastník má právo v případě své neúčasti vyslat na objednanou otevřenou vzdělávací akci jiného účastníka (náhradníka).
5. Objednání uzavřené vzdělávací akce
- Každá objednávka uzavřené vzdělávací akce, která je společnosti Bioethics Consulting zaslána písemně nebo elektronicky, je ze strany objednavatele je závazná a jejím zasláním objednávky se uzavírá kupní smlouva mezi objednavatelem a společností Bioethics Consulting.
- Objednavatel nese plnou odpovědnost za správnost a úplnost zaslaných údajů a současně potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
- V každé objednávce uzavřené vzdělávací akce musí být uvedena identifikace společnosti Bioethics Consulting jako dodavatele a identifikace objednavatele. Objednávka musí rovněž obsahovat požadované téma vzdělávací akce, dobru trvání vzdělávací akce, požadovaný termín a místo konání, předpokládaný počet účastníků uzavřené vzdělávací akce, cenu za jednoho účastníka a celkovou sjednanou cenu za realizaci uzavřené vzdělávací akce.
6. Platební podmínky pro realizaci uzavřené vzdělávací akce
- Na základě doručené objednávky zašle společnost Bioethics Consulting objednavateli potvrzení fakturu pro úhradu sjednané ceny spolu s těmito obchodními podmínkami.
- Sjednanou cenu za realizaci uzavřené vzdělávací akce musí objednavatel uhradit na základě vystavené faktury.
- Splatnost faktury je stanovena na 10 kalendářních dnů; tato splatnost však může být zkrácena v případě, že mezi zasláním objednávky (přihlášky) a termínem konání otevřené vzdělávací akce je rozdíl menší než 10 kalendářních dnů.
- Sjednaná cena za realizaci uzavřené vzdělávací akce musí být uhrazena nejpozději 1 den před datem konání této uzavřené vzdělávací akce
- Rozhodujícím okamžikem pro přijetí platby je den připsání fakturované částky na bankovní účet společnosti Bioethics Consulting.
- V případě, že se uzavřené vzdělávací akce ve skutečnosti zúčastní vyšší počet účastníků oproti počtu uvedenému v objednávce, bude objednavateli doúčtována částka odpovídající ceně za každého účastníka nad počet účastníků uvedený v objednávce.
- V případě, že se uzavřené vzdělávací akce zúčastní nižší počet účastníků oproti počtu uvedenému v objednávce, se celková sjednaná cena uzavřené vzdělávací akce nemění.
- Objednavatel uzavřené vzdělávací akce má možnost odstoupit od smlouvy a zrušit uzavřenou vzdělávací akci nejpozději do 10 pracovních dnů před datem konání této akce. V takovém případě vzniká objednavateli nebo účastníkovi nárok na bezplatné stornování objednávky a vrácení sjednané ceny v plné výši, pokud už byla uhrazena.
- V případě odstoupení od smlouvy a zrušení uzavřené vzdělávací akce v časovém rozmezí méně než 10 pracovních dnů před datem konání této akce činí stornopoplatek 100 % ze sjednané ceny příslušné uzavřené vzdělávací akci.
7. Ochrana osobních údajů
- Společnost Bioethics Consulting zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679: obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Společnost Bioethics Consulting zpracovává osobní údaje, které potřebuje k plnění smluvních a zákonných závazků, a dále zpracovává osobní údaje na základě souhlasu objednavatele nebo účastníka vzdělávací akce.
- Podrobné informace o zpracování osobních údajů najdete na webových stránkách společnosti Bioethics Consulting
8. Ostatní ujednání
- Společnost Bioethics Consulting je oprávněna z vážných důvodů upravit program vzdělávací akce, změnit lektora nebo místo konání akce.
- Každý účastník otevřené nebo uzavřené vzdělávací akce obdrží po absolvování této akce certifikát o účasti.
- Právní vztahy mezi společností Bioethics Consulting a objednavatelem nebo účastníkem se řídí právním řádem České republiky.